Activitats administratives en la relació amb el client
- Durada
- 800 hores
Descripció
Què aprendré?
Seràs capaç de realitzar les tasques de recepció i suport administratiu relacionades amb l’atenció al públic, tant intern com extern, garantint un servei de qualitat. Utilitzaràs eines informàtiques i telemàtiques, i, si cal, una llengua estrangera, respectant els procediments interns i la normativa vigent.
Què obtindré?
Un Certificat de Professionalitat de nivell 2 expedit per la Conselleria d’Educació i Universitats de les Illes Balears, amb validesa a tot l’Estat.
Aquest certificat t’acredita professionalment per treballar en tasques administratives d’atenció al públic i suport d’oficina, i pot convalidar-se parcialment amb cicles formatius de grau mitjà de la mateixa família professional (Administració i Gestió).
També et permet:
- Accedir a altres certificats professionals de nivell 2 o 3.
- Participar en oposicions o borses públiques que reconeguin certificats professionals.
Sortides professionals
En acabar aquest certificat podràs treballar en empreses privades o en administracions públiques, en oficines i altres espais d’atenció al públic com a auxiliar administratiu/va o personal de suport. Les principals tasques inclouen l’atenció al client, la gestió de la documentació, l’entrada de dades i el suport administratiu en departaments comercials o de recepció.
Aquestes feines estan presents en tots els sectors (sanitat, educació, comerç, transport, etc.) perquè són perfils molt sol·licitats i útils a qualsevol organització. Es tracta d’un perfil ofereix possibilitats de promoció professional.
Itinerari modular
(MF 1) MF0975_2: Tècniques de recepció i comunicació (90 hores)
(MF 2) MF0976_2: (Transversal) Operacions administratives comercials (160 hores)
(MF 3) MF0973_1: (Transversal) Gravació de dades (90 hores)
(MF 4) MF0978_2: (Transversal) Gestió d’arxius (60 hores)
(MF 5) MF0977_2: Llengua estrangera professional per a la gestió administrativa en la relació amb el client (90 hores)
(MF 6) MF0233_2: (Transversal) Ofimàtica (190 hores)
(MF 7) MP0079: Mòdul de pràctiques professionals no laborals d’activitats administratives de recepció i relació amb el client (120 hores)
Requisits d'accés
- Títol de Graduat en Educació Secundària Obligatòria
- O equivalent a efectes d’accés:
- Un certificat professional de nivell 2
- Un certificat de competència inclòs a l’oferta a realitzar
- Certificat professional de nivell 1 de la mateixa família professional (Administració i Gestió).
- Haver superat una prova de competències clau de nivell 2.
- Haver superat la prova d’accés a la universitat per a majors de 25 o 45 anys.
- Haver superat un curs de formació específic preparatori per a l’accés a cicles de grau mitjà.
- Estar en possessió del títol de Tècnic bàsic.
- Tenir acreditades les competències clau necessàries, d’acord amb el recollit en l’annex IV del Reial decret 34/2008, de 18 de gener, per a cursar amb aprofitament la formació corresponent al certificat de professionalitat.
Durada
Calendari
MF1 – Tècniques de recepció i comunicació (90 h): del 29/09/2025 al 19/11/2025
MF2 – Operacions administratives comercials (160 h): del 20/11/2025 al 06/03/2026
MF3 – Gravació de dades (90 h): del 09/03/2026 al 7/05/2026
MF4 – Gestió d’arxius (60 h): del 8/05/2026 al 16/06/2026
MF5 – Llengua estrangera professional per a la gestió administrativa en la relació amb el client (90 hores): al llarg del curs
MF6 – Ofimàtica (190 hores): al llarg del curs
MF7 – Mòdul de pràctiques professionals no laborals d’activitats administratives de recepció i relació amb el client (120 hores): al llarg del curs
Horari
- Dilluns 16,30-21,25h
- Dimarts i dimecres de 17,25-21,25h
- Dijous 17,25-21,25h (excepte els mesos de novembre-gener, inclosos que les classes són de 16,30-21,25h)
- Divendres de 16,30-20,30h
Inscripcions
Preinscripcions obertes, fes la teva emplenant el següent formulari: https://tuit.cat/KzLCt
Més informació
Atenció telefònica segons l’horari d’atenció al públic: 971 65 19 42
Atenció per whatsapp: 608 071070
Atenció per mail: cepasud@gmail.com
Com funciona?
- Escull formació
Escull la formació que t’interessa i assegura’t que compleix les teves necessitats.
- Prepara la documentació
Prepara tota la documentació necessària per formalitzar la matrícula.
- Acudeix al centre
Acudeix al centre en horari d’atenció al públic de l’equip directiu per formalitzar la matrícula.