Activitats administratives en la relació amb el client

2025/2026
Activitats administratives en la relació amb el client – ADGG0208 (Nivell 2)

Descripció

Seràs capaç de realitzar les tasques de recepció i suport administratiu relacionades amb l’atenció al públic, tant intern com extern, garantint un servei de qualitat. Utilitzaràs eines informàtiques i telemàtiques, i, si cal, una llengua estrangera, respectant els procediments interns i la normativa vigent.

Un Certificat de Professionalitat de nivell 2 expedit per la Conselleria d’Educació i Universitats de les Illes Balears, amb validesa a tot l’Estat.
Aquest certificat t’acredita professionalment per treballar en tasques administratives d’atenció al públic i suport d’oficina, i pot convalidar-se parcialment amb cicles formatius de grau mitjà de la mateixa família professional (Administració i Gestió).

També et permet:

  • Accedir a altres certificats professionals de nivell 2 o 3.
  • Participar en oposicions o borses públiques que reconeguin certificats professionals.

En acabar aquest certificat podràs treballar en empreses privades o en administracions públiques, en oficines i altres espais d’atenció al públic com a auxiliar administratiu/va o personal de suport. Les principals tasques inclouen l’atenció al client, la gestió de la documentació, l’entrada de dades i el suport administratiu en departaments comercials o de recepció. 

Aquestes feines estan presents en tots els sectors (sanitat, educació, comerç, transport, etc.) perquè són perfils molt sol·licitats i útils a qualsevol organització. Es tracta d’un perfil ofereix possibilitats de promoció professional.

(MF 1) MF0975_2: Tècniques de recepció i comunicació (90 hores)
(MF 2) MF0976_2: (Transversal) Operacions administratives comercials (160 hores)

(MF 3) MF0973_1: (Transversal) Gravació de dades (90 hores)
(MF 4) MF0978_2: (Transversal) Gestió d’arxius (60 hores)
(MF 5) MF0977_2: Llengua estrangera professional per a la gestió administrativa en la relació amb el client (90 hores)

(MF 6) MF0233_2: (Transversal) Ofimàtica (190 hores)

(MF 7) MP0079: Mòdul de pràctiques professionals no laborals d’activitats administratives de recepció i relació amb el client (120 hores)

  • Títol de Graduat en Educació Secundària Obligatòria 
  • O equivalent a efectes d’accés: 
    • Un certificat professional de nivell 2
    • Un certificat de competència inclòs a l’oferta a realitzar
    • Certificat professional de nivell 1 de la mateixa família professional (Administració i Gestió).
    • Haver superat una prova de competències clau de nivell 2. 
    • Haver superat la prova d’accés a la universitat per a majors de 25 o 45 anys.
    • Haver superat un curs de formació específic preparatori per a l’accés a cicles de grau mitjà.
    • Estar en possessió del títol de Tècnic bàsic.
    • Tenir acreditades les competències clau necessàries, d’acord amb el recollit en l’annex IV del Reial decret 34/2008, de 18 de gener, per a cursar amb aprofitament la formació corresponent al certificat de professionalitat.
800 hores

MF1 – Tècniques de recepció i comunicació (90 h): del 29/09/2025 al 19/11/2025

MF2 – Operacions administratives comercials (160 h): del 20/11/2025 al 06/03/2026

MF3 – Gravació de dades (90 h): del 09/03/2026 al 7/05/2026

MF4 – Gestió d’arxius (60 h): del 8/05/2026 al 16/06/2026

MF5 – Llengua estrangera professional per a la gestió administrativa en la relació amb el client (90 hores): al llarg del curs

MF6 – Ofimàtica (190 hores): al llarg del curs

MF7 – Mòdul de pràctiques professionals no laborals d’activitats administratives de recepció i relació amb el client (120 hores): al llarg del curs

  • Dilluns 16,30-21,25h
  • Dimarts i dimecres de 17,25-21,25h
  • Dijous 17,25-21,25h (excepte els mesos de novembre-gener, inclosos que les classes són de 16,30-21,25h)
  • Divendres de 16,30-20,30h

Preinscripcions obertes, fes la teva emplenant el següent formulari: https://tuit.cat/KzLCt

Atenció telefònica segons l’horari d’atenció al públic: 971 65 19 42

Atenció per whatsapp: 608 071070

Atenció per mail: cepasud@gmail.com

Escull la formació que t’interessa i assegura’t que compleix les teves necessitats.

Prepara tota la documentació necessària per formalitzar la matrícula.

Acudeix al centre en horari d’atenció al públic de l’equip directiu per formalitzar la matrícula.

CEPA Sud (Campos) o Aula de Felanitx

CONTACTA

Si tens alguna pregunta, no dubtis a escriure'ns.